Svindyrt!

Har sedan visdomständerna växt ut haft rejäla problem med dom. Det har varit lugnt i 2 års tid men förra veckan bröt det ut. Sån jävla smärta. Ville ge det lite tid och var extra noga med tandborstningen. Minst 6 gånger om dagen borstade jag men det blev inte bättre, slutade med att hela kinden svullnade upp så var hos tandläkaren igår och spolade rent. 5 min tog spolningen och det gick på 715 spänn!!!! Svindyrt! Som tur var hade jag mitt bidrag på 600 så behövde bara betala 115. Pust. Gick och köpte en vinkeltandborste samt bakteriedödande tandkräm. När jag vaknade imorse kände jag redan skillnad. Fan va härligt allt är ibland!

Träffade sarolina idag också. Åh vad jag älskar dig vännen. Du var saknad! Vi bestämde oss för att planera in en träff med lite gamla klasskompisar från grundskolan så förhoppningsvis blir det någongång i februari så att man har tid på sig att komma överens om ett datum :)

Nej nu hör jag någon som skriker efter mig, sängen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0