Mah bjebz

Vilken härlig dag det har varit idag. Carro var på ultraljud idag och fick reda på könet, It's a boooooooy! Själv trodde jag att hon skulle få en dotter just för att det är det jag ser henne med. Fan ta dig Henkan. Skämt åsido. Bebis kommer att bli världens finaste. Sen har det även varit en solig dag också vilket man inte sett sen förra året!! ;)
 
Sitter här uttråkad med en aning panik. Är nämligen ledig hela helgen + måndag. Man tycker ju att det borde kännas skönt med tanke på att det var huuuur längesen som helst jag hade en helt ledig helg men icke sa nicke. Jag VILL jobba. 
På söndag ska jag till kusin för att klippa mig och på måndag ska jag till min moster och träffa henne och kusin. Så lite har jag att se fram emot iallfall. 
 
Ha en toppen bra fredag samt helg ciaooo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0