Det roliga övervger det dåliga

Har glömt att skriva som vanligt.
Fredagen var helt ok, det blev aldrig nattis eller mölle utan tunaskolan och ängen istället. Förberede mig med värsta kläderna, vinterjacka och mjukisar. Det var såååå skönt. Jag och Sara kom hem vid 3 tiden om jag har rätt vi sov och vaknade klockan 8 för att vi skulle titta på critos smågrabbars match. Tog med mig Benjamin och Yasmine och allt gick bättre än förväntat förutom att Yasmine valde att gå hem när det var 5 minuter kvar och att Benny råkade sparka ut bollen på planen. Värre blev det, bestämde mig sen senare på dagen att ta med ungarna och deras kusin på en liten sk utflykt. DET VÄRSTA JAG HAR GJORT I HELA MITT LIV. De fungerar så bra när de bara är 2, men när de är 3 går allt åt helvete. Galna ungjävlar.
I lördags var jag först på nivå och sen la isla, det var skiiiiiiit kul och dansade som fasen. Även fast en del tråkiga saker hände också så övervägde det roliga allt! Påvägen hem somnade jag ett antal gånger på tunnelbanan och vaknade upp av att jag dreglade :S FYFAN fattar inte ens varför men jag drömde väl något riktigt smarrigt antar jag eller så kanske jag snarkade som en idiot.. haha vill inte ens tänka på det. Bombade dessutom Saras mobil med 13 sms (om inte fler) för då kändes det på något sätt som att hon var med mig i min väntan på bussen hem från alby!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0