Säg något istället

Istället för att hålla all ilska inom sig så måste man säga vad man tycker och tänker, på ett bra sätt. Man måste rensa luften annars går allt åt pipsvängen.

Idag slutade jag tidigt så jag och Sara möttes i centrum så gick vi till willys o köpte potatisgratäng och åkte till hennes far.
Där spelade vi kort och yatzy. När vi skulle ta bussen såg vi ale så hon skjutsade oss till tuna och vi gick till Cami, la in en massa nya kicklåtar på luren och vi diskuterade den händelserika helgen och tittade på gossip girl. Sen kom Carol förbi en stund. Och jag köpte the sims idag från tradera, WUHU! Ska betala in pengarna imorgon efter praktiken så får jag det någon dag nu snart. Har velat haft det i över 1 ½ år så nu kände jag att det var dags. Ett riktigt fördriva-tiden spel och sååååååå kul.




Kommentarer
Postat av: camila

omg du kommer bli beroende denizen sitta som klister vid datorn haha :D

2009-04-27 @ 23:20:07
URL: http://caamiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0